Це “ривок” у роботі. Після формування бэклога члени команди зважують сили та термін ітерації – час, необхідний для ривка. У ІТ, наприклад, це до трьох тижнів. Тут розраховується кількість історій однієї ітерації. Якщо вона триває тиждень, і до неї входить п’ять історій користувача, то для реалізації проекту потрібно п’ять тижнів.
Кожна ітерація починається зі складання плану роботи з кожної з історій. Щодня проводяться зустрічі, де кожен член команди робить короткий звіт про те, що зроблено, які є проблеми та що робитиме далі. Тривалість планерки – не більше 15 хвилин, у скрам-команді може бути не більше ніж 9 учасників.
Модератор зустрічей – скрам-майстер, він відповідає за виконання завдань та створення умов праці. Через нього проходять усі комунікації між членами команди. Виникають проблеми – скрам-майстер їх вирішує. Відповідає за справність техніки, виконання дедлайну, і має досягти позитивного результату – аж до постачання працівника новим ноутбуком, продуктами чи кавою.